fbpx
לוגו מובייל

איפה קונים מדרסים בירושלים?

איפה קונים מדרסים בירושלים?

בירת ישראל, בעלת האוויר הצלול, טומנת בחובה מגוון אתגרים מיוחדים לכף הרגל. ההליכה ברחובות העיר הסואנים, העליה והירידה בסביבה ההררית, והריצה בשיפוע שאותה חווים הספורטאים (קרא עוד על מדרסים לספורטאים) המתגוררים בירושלים – כל אלה הופכים אותנו לקהל יעד למדרסים מקצועיים. נשאלת השאלה היכן ניתן למצוא מדרסים בהתאמה אישית אורתופדיים שיהיו נוחים מחד, ויטפלו בבעיות כמו פלטפוס, רגל סוכרתית או ישרתו את האצים במרתונים השונים?

מכונים אורתופדיים מקצועיים בירושלים

כאשר אתם מחפשים מדרסים בירושלים, רצוי קודם כל לקבל יעוץ מקצועי מהאורתופד שלכם – אם באמצעות קופות החולים ואם באופן פרטי. האורתופד יכול לבדוק את כף הרגל, את היציבה שלכם, ולזהות האם ישנו מוקד שבגללו הרגל סובלת מלחץ יתר. לפעמים, נעל שאינה נוחה יכולה להשתדרג באמצעות ריפוד המדרס, שעשוי גם למנוע הזעה ופגיעות נוספות בכף הרגל בעתיד. מלבד זאת, תוכלו להתייעץ עם מכוני כף הרגל ברשתות המשווקות מדרסים בהתאמה אישית.

רק אני והמדרסים שלי

התאמה של מדרסים בירושלים מתבצעת בדומה לערים אחרות בארץ באופן אישי לכל מטופל ולכל כף רגל. יתכן שהמאפיינים של המדרס הימני יהיו שונים לגמרי מהמדרס השמאלי – בשל הבדלים שהתרחשו עם השנים, פציעות שונות, או אפילו גנטיקה. הידעתם שאם להוריכם היו בעיות בכף הרגל, סביר להניח שגם מבנה הרגל שלכם יסבול מליקוי דומה בעתיד?

הגיל עושה את ההבדל

ככל שאנו מתבגרים הרקמות שריפדו את כפות הרגליים מתחילות להתפרק, ואנו מתחילים לסבול מבעיות שונות. לעתים, גם הניחוח של כף הרגל אינו נעים בשל הזעה. לכן, עם הגיל אנו זקוקים לתמיכה גדולה יותר, הן לגב שלנו והן לכפות הרגליים. רכישה של מדרסים בירושלים יכולה לעשות את ההבדל בין גוף בריא, ובין רגליים שנעות בקלילות, לגוף דואב ויציבה ה”מתעקמת” משנה לשנה. נכון, המדרסים אינם “קסם” שיכול להחזיר אותנו עשור, אך הם יכולים להבטיח נזק מינימלי לרגליים אם הותאמו בצורה הנכונה.

איפה אפשר למצוא מדרסים בירושלים?

כאשר אנו מחפשים את המקום הנכון לקניית המדרסים, חשוב למצוא מקום היוצר את המדרס במיוחד עבורנו. מדרסים שיוצרו מראש אינם כוללים את המאפיינים המדוייקים של כל נעל וכל כף רגל. יש שיעדיפו מדרס קשה, ואחרים רך, אך האורתופד או המומחה שיבדוק את כף הרגל יוכל להמליץ על דרגת הקושי, ועל שכבות שונות במדרס (כמו שכבה המונעת זעזועים למשל), ויצרו את המוצר האורתופדי המושלם.

כמה עולים מדרסים בירושלים?

תופתעו לדעת אך חברי קופות החולים יכולים להנות היום מהנחות ניכרות בהזמנת מדרסים אורתופדיים מקצועיים. פנו לאחד המכונים הנמצאים בהסדר עם קופת החולים שלכם – ותיהנו ממדרס איכותי במחיר אטרקטיבי. כי על בריאות לא כדאי לחסוך…

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »