fbpx
לוגו מובייל

מדיפוט אילת

סניף אילת

כתובת הסניף : מדיין 12 מרכז הוכמן

טלפון: 08-6332657

 

מעולם לא היה פשוט יותר למצוא מדרסים באילת

כשאנחנו נתקלים בלקוחות הסובלים מכאבים בכפות הרגליים, בין אם כתוצאה ממבנה כף הרגל כגון פלטפוס, ובין אם כתוצאה של עמידה ממושכת בעבודה למשל, אנחנו בסניף מדיפוט אילת, יודעים לתת את השירות המקצועי ביותר על מנת לפתור את כאבי הרגליים שלכם. הניסיון הרחב של הרשת בשילוב המקצועיות והרצון לעזור ללקוחותינו, הוא שהפך אותנו במרוצת השנים לחברה הטובה ביותר בתחומה.

אז מה הם מדרסים

מדרסים הם אביזר אורטופדי לכל דבר ועניין, המיוצר מחומרים שונים. טווח המחירים של מדרסים הוא רחב, ומורכב בין היתר בהתאמות אישיות, בקשות מיוחדות, מבנה רגליים ספציפי וכמובן החומרים מהם מורכבים המדרסים.

לפני שבוחרים מדרסים, ישנו תהליך אבחון מסודר שרצוי ואף נדרש לבצע. בתהליך זה יבחנו מספר אספקטים על מנת לבצע התאמה מלאה של סוג המדרסים לסוג הלקוח.

האם מדרסים הם פתרון קסם לכל מצב?  

התשובה היא לא. מדרסים, וודאי שכאלו בהתאמה אישית, דורשים עבודה וסבלנות. הכוונה היא שיכול מאוד להיות שלאחר האבחון, הבחירה של הלקוח ורכישת המדרסים, ידרשו בהמשך הדרך עוד מספר התאמות. התאמות אלו יצריכו הגעה נוספת לסניף מדיפוט אילת, וזאת על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות של נוחות והנאה מהמדרסים.

בנוסף, במקרה של מדרסים מוכנים, כאלו שניתן לרכוש ישירות מהמדפים, שם בכלל אין הבטחה להתאמה לכף הרגל. מדרסים מסוג זה, יכולים להיות הדבר המתאים ביותר לכף הרגל שלנו, או להיות הדבר הרחוק ביותר ממה שכף הרגל שלנו צריכה.

המטרה הראשית שלשמה נועדו מדרסים

מדרסים נוצרו על מנת לתקן ובמיוחד לשפר, את חלוקת העומסים על כף הרגל. באמצעות הורדת לחצים מכף הרגל, וביצוע חלוקת עומסים חדשה ואחידה, נוכל לאזן את הלחצים הפלנטריים בכף הרגל שלנו וכך להימנע מעומסי ייתר באזורים רגישים.

חלק בלתי נפרד ממטרתם של מדרסים איכותיים, היא לתקן את מנח הפרקים הפנימי של כף הרגל, ולהקשיח אזורים שסובלים משחיקה עקב תנועתיות יתר.

ישנם מקרים של שברי מאמץ, אשר נוצרים בעקבות עומס מוגבר, בשילוב מנח לא תקין. במקרים כאלו, כאשר כף הרגל אינה בולמת זעזועים כמו שצריך, כמו בריצה למשל, אלו מקרים שבהם יתפתחו שברי מאמץ במספר חלקים של הרגל, החל מכריות כף הרגל ועד לעצם הירך עצמה. לכן חשוב ללמוד כיצד לרוץ על מנת להימנע מפציעות, וכמובן לבצע התאמה מלאה של מדרסים ונעליים איכותיות לריצה.

 

תחזוקת מדרסים ושמירה עליהם לטווח הארוך

נתחיל בכך שאין לחשוף את המדרסים לחום גבוה, כמו למשל להשאיר את הנעליים עם המדרסים ברכב לוהט בשיא הקיץ. בנוסף, יש להימנע משימוש בכוח בעת הכנסת המדרסים אל הנעל.

מומלץ לנקות את המדרסים מעת לעת באמצעות מגבון לח, ושימוש באבקת טלק גם כן עשויה להאריך את חייהם של המדרסים שלכם.

מדרסים באילת ברמה הגבוהה ביותר

אצלנו בסניף מדיפוט אילת, נוכל לבצע הליך אבחון מסודר על מנת שתוכלו להתאים את המדרסים לכף רגליכם ובלי להתפשר על שום פרמטר בדרך. יש לזכור שלא תמיד המחיר הוא שקובע, כלומר, לעיתים יש מדרסים שנחשבים ל "יקרים" בשוק, אך אין בהכרח התאמה מדויקת בין אותם מדרסים לאותו לקוח שמעוניין לרכוש אותם. לכן בדיוק נוצר הליך האבחון.

מחירי מדרסים בשוק נע בין מאות שקלים לכאלו אשר נמצאים על המדפים ללא יכולת התאמה אישית, ועד לאלפי שקלים לכאלו שדורשים התאמות ובקשות מיוחדות.

כמו כן, אצלנו בסניף מדיפוט אילת, יש ניסיון של שנים רבות, כך שכשאתם מחפשים מדרסים באילת, אנחנו הכתובת.