fbpx
לוגו מובייל

מדרסים קופות חולים

הנחות של מאות שקלים לחברי כל קופות החולים ברכישת מדרסים מותאמים אישית בטכנולוגיות המתקדמות בעולם!

קופות חולים ומוסדות בהסדר

רשת עטרת מדיפוט משמשת כספקית מוצרי אורתופדיה של קופות החולים מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית, וכן של מוסדות הביטוח הלאומי, צה”ל, משטרה, לוחמי האש, משרד הביטחון, משרד הבריאות, נפגעי פעולות האיבה ועוד. לצד מבחר גדול של מדרסים ומוצרי אורתופדיה שמסובסדים ע”י קופות החולים והמוסדות השונים, הרשת משווקת גם אביזרים אורתופדיים באיכות גבוהה ומבית המותגים המובילים בעולם, שלא נמצאים כיום בהסדר. לקבלת מידע על מוצרים אלו צרו איתנו קשר.
לוגו קופת חולים כללית

מדרסים לחברי כללית

החזר של 437 שקלים (אחת לשנתיים) ברכישת מדרסים בהתאמה אישית

אביזרים אורטופדיים בהשתתפות עצמית לפי מחירון הקופה

לוגו קופת חולים מכבי

מדרסים לחברי מכבי

מדיפוט מחויבת במחירים מסובסדים עבור לקוחות הקופה, כאשר השתתפות הלקוח הינה 117 ש"ח ממחיר המדרס. יש לקבל הפנייה מאורטופד

לוגו קופת חולים מאוחדת

מדרסים לחברי מאוחדת

עד 500 שח הנחה ברכישת מדרסים בהתאמה אישית

אביזרים אורטופדיים בהשתתפות עצמית לפי מחירון הקופה

לוגו קופת חולים לאומית

מדרסים לחברי לאומית

עד 500 שח הנחה ברכישת מדרסים בהתאמה אישית

אביזרים אורטופדיים בהשתתפות עצמית לפי מחירון הקופה

לוגו משרד הבטחון

מדרסים לכוחות הבטחון

מדיפוט היא ספקית ותיקה של משרד הביטחון ומכבדת הפניות עבור אביזרים אורתופדיים, מדרסים, נעליים בהתאמה אישית, סדים ומוצרים נוספים.

לוגו משרד הבריאות

לקוחות משרד הבריאות

מדיפוט מספקת נעליים בהתאמה אישית עבור לקוחות המוכרים כזכאים לפי הקריטריונים של משרד הבריאות ו/או במכון לואיס. הנעליים נבנות בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח

מדרסים בהחזרי קופות החולים

כפות הרגליים כואבות בהליכה ממושכת, או שאתם מחלימים מפציעה. אולי דווקא קיבלתם מדרסים בשל שינויים פיזיקליים הנובעים ממחלת הסכרת? אחרים פוגשים את המדרסים מוקדם יותר במהלך החיים, כאשר הם נמצאים בעיצומו של השירות הצבאי, באימונים ממושכים. גורמים רבים מובילים את הרופאים המטפלים של קופות החולים, ואת האורתופדיים הפרטיים להמליץ לכם על שימוש במדרסים.

אך, הידעתם כי לא תמיד עליכם לספוג את עלות המדרס וכי ניתן לקבל מדרסים בהחזרי קופות החולים? כיצד תעשו זאת, מה הזכויות המגיעות לכם, ומהו סכום השתתפות שבו תזכו – כל זאת במאמר לפניכם.

 

מדרסים מוכנים מראש ומדרסים בהתאמה אישית

אורח החיים שלנו הופך לתובעני יותר, ועם השנים הגוף מתחיל להשחק. אחת הדרכים לנסות ולמזער את הפגיעה של עמידה ממושכת או של צעידה ארוכה היא באמצעות מדרסים מותאמים אישית. המדרס הדק מסוגל לבלום חלק מהזעזועים שהגוף חווה בריצה, לאזן את משקל הגוף בצורה נכונה יותר – ואפילו למנוע התפתחות בקטריות כתוצאה מהזעה בכף הרגל.

 

לא כולם יכולים לממן את העלות

העלות של מדרסים יכולה להגיע לסכום ניכר, במיוחד אם מדובר במדרס מקצועי בהתאמה אישית. לכן, כל קופות החולים בארץ משתתפות, ברמה זו או אחרת, בעלות זו ומסבסדות אותה. חלק מהן יסבסדו את הרכישה בסכום קבוע, אחרות יממנו אחוזים מהרכישה (בין 50%-100%), ובחלק מהמקרים תוכלו ליהנות ממדרס איכותי, במכונים הנמצאים בהסדר עם קופות החולים – מבלי שתוציאו אגורה מהכיס שלכם.

נסקור בקצרה את ההצעות השונות של קופות החולים בארץ, כאשר, כמובן, התנאים עשויים להשתנות מעת לעת, ויש להתקשר ולקבל מידע מקיף משירות הלקוחות של קופת החולים שבה אתם חברים. מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון כי לא כל מכון לבריאות הרגל נמצא בהסדר עם קופת החולים, ויש לברר היטב כי תוכלו לקבל החזר על רכישת המדרסים.

 

חברי קופת חולים כללית – האם מגיעים לכם הנחות על מדרסים?

בפניה למכונים שונים לבריאות הרגל, שזכו במכרז שקיימה קופת החולים הכללית, תוכלו לקבל מגוון רחב של אביזרים אורתופדיים שונים לגב ולרגל – לרבות מדרסים כללית בהתאמה אישית. בפניה דרך קופת החולים הכללית, כמובן בתיאום מראש, תוכלו לקבל החזר שיכול להגיע ל 500 ₪, ועשוי להשתנות מעת לעת.

בנוסף, הביטוחים המשלימים השונים עשויים להעניק לכם החזר בסכום גבוה יותר, או לכסות מוצרים אורתופדיים נוספים. אם אתם נמנים על מנויי הכללית חייגו לקופה בטלפון 2700*.

מדרסים בהחזרי קופות החולים למבוטחי קופת חולים מכבי

גם מכבי מציעה למבוטחיה מדרסים במכונים שזכו להכרתה במסגרת מכרז. אם אתם נמנים על מבוטחי מכבי, תוכלו לקבל מחירים מסובסדים על האביזרים האורתופדיים שתרכשו. כיום, עלות ממוצעת של מדרס באמצעות קופ”ח מכבי עומדת על 109 ₪, ומספר מוקד המידע שלהם לקבלת מידע נוסף הוא 3555*.

הנחות גם לחברי קופת חולים מאוחדת ברכישת מדרסים

קופת חולים מאוחדת מציעה למבוטחיה החזר על המדרסים שיכול להגיע עד 500 ₪. על מנת לקבל הפנייה, ולאשר את ההנחה יש להתקשר למוקדנים במספר שירות הלקוחות של החברה: *3833

כיצד חברי קופת חולים לאומית יכולים לקבל הנחה ברכישת המדרסים

גם קופת חולים לאומית מציעה למבוטחיה החזר על המדרסים שיכול להגיע עד 500 ₪. לקבלת כל המידע כיצד תוכלו לממש את זכותכם – התקשרו למוקד קופת חולים לאומית בטלפון 1-700-507-507.

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »