fbpx
לוגו מובייל

פתרונות לבעיות אורטופדיות נפוצות

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »
דורבן בכף הרגל

דורבן ברגל טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא שימוש בגלי הלם בעלי אנרגיה גבוהה לטיפול בכאב הנגרם על ידי דורבן ברגל. דורבנים בכף הרגל הם יציאות שנוצרות בחלק התחתון של כף הרגל שלך, שם הם נצמדים לעצם או לוחצים לתוך רקמה רכה, על פי עובדות בריאות כף הרגל.

קרא עוד »
דורבן בכף הרגל

ממה נגרם דורבן בכף הרגל?

דורבן בכף הרגל הוא גדילה לא תקינה של עצם הנגרמת כתוצאה מצמיחה גרמית מעצם העקב או מהבוהן. דורבן פלנטר או כף הרגל צומח מעצם עקב פגועה ובדרך כלל אינו גורם לתסמינים, למעט כאשר יש לחץ על האזור כתוצאה משפשוף מתמשך בנעליים.

קרא עוד »
מדרס אורטו ספורט

החשיבות של מדרסים לתמיכת קשת כף הרגל בנעליים שלך וכיצד לוודא שאתה מקבל את ההתאמה הנכונה

מדרסים הם חומר המשמש בייצור נעליים או כלי נעליים אחרים כדי לספק נוחות נוספת או הגנה מפני פציעה.

מדרסים עשויים בדרך כלל מקצף, ג'ל או חומר דחיסה אחר ומוכנסים לתוך הנעל כדי להפוך אותה לנוחה יותר. חומרים אלו לרוב ממוקמים באזור מדרסי הנעל, שהיא שכבת חומר סינטטי המספקת ריפוד או בידוד לכף הרגל.

ניתן להשתמש במדרסים לתמיכה בקשת כדי לספק נוחות ויציבות טובים יותר במהלך הליכה וריצה. זה יכול לשמש גם אנשים עם צרכים מיוחדים כמו סוכרת, כאבי גב וזרימת דם לקויה כדי לעזור להפחית כאבים ונפיחות הקשורים למצבים אלה.

קרא עוד »
מדרס אורטו ספורט

כיצד מדרסים יכולים להקל על כאבי רגליים?

למה אנחנו סובלים מכאבי רגליים?
הרגליים שלנו עובדות קשה. בעוד שאצל רוב בעלי החיים עול נשיאת משקל הגוף מתחלק בין 4 רגליים, אצלנו בני האדם כפות הרגליים נושאות בכל משקל הגוף. אנחנו צועדים בממוצע בין 5000 ל- 10000 צעדים ביום. העומס על הגוף מוכפל בעת הליכה ומשולש ואף יותר בזמן ריצה. המשמעות היא כי הרגליים שלך עומדות בעומס מצטבר של אלפי טונות ביום, עומס שאין מנוף בעולם שיכול לו. אם נוסיף למשוואה גנטיקה, שחיקה, סגנון חיים תובעני, הנעלה לא מתאימה, פציעות, מחלות ויציבה לא מאוזנת נבין כי עלינו לטפל ברגליים היטב כדי שישרתו אותנו נאמנה. המרכיב החשוב ביותר בטיפול בכאבי רגליים הוא ביקור ואבחון מקצועי אצל אורטופד. רק חוות דעת מקצועית מרופא המתמחה בתחום תאפשר טיפול מיטבי בכאב.

קרא עוד »

מדרסים לטיפול בכאבי רגליים וברכיים

מדרסים לטיפול בכאבי רגליים וברכיים
הרגליים. זוג של פלא הנדסי-ביולוגי מתוחכם. מהרגע בו יצאנו מהמיטה עד הרגע בו אנו חוזרים אליה, הן עובדות כמעט ללא הפסקה. הליכה, ריצה, נשיאת משקל גופנו לאורך כל היום, ספורט ועוד. מהירכיים, דרך הברכיים ועד כפות הרגליים – אין ספק שמדובר במערכת מורכבת ומופלאה. אולם גורמים שונים כמו גיל, גנטיקה ופציעות עשויים לשחוק אותה ולגרום נזק (לפעמים בלתי הפיך) לרגליים שלנו. מדרסים, במיוחד מדרסים מותאמים אישית, מהווים טיפול אפקטיבי ופשוט למגוון רחב של כאבי רגליים, ברכיים וגב שנגרמים בעקבות בעיות שונות. להלן נסקור מספר בעיות רגליים נפוצות, עבורן מדרסים יכולים להיות טיפול מוצלח ומהיר.

קרא עוד »

סוגי מדרסים

אילו סוגי מדרסים קיימים וכיצד הם מתאימים לצרכים שונים?
סוגי מדרסים נחלקים לסוגים שונים, ועשויים ממגוון רחב של חומרים בטכנולוגיות שונות. כיום קיימים מדרסים מוכנים, מוכנים למחצה ומדרסים ייעודיים. המדרסים המוכנים נותנים מענה מסוים לספיגת הזעזועים אך הם מעניקים תמיכה חלקית בלבד לקריסה ולקשת כף הרגל ולכן אינם נותנים פתרון מלא.

מדרס המיועד לנעל עבודה שונה בצורתו ובחומרים מהם הוא מורכב ממדרס המיועד לנעל ערב אלגנטית. מדרס המיועד לחולה סוכרת שונה מזה המיועד לרץ המרתון.

קרא עוד »

מי צריך מדרסים?

בכל המדובר בבעיות וכאבים ברגליים, הפתרון האידאלי הוא לרוב מדרסים. טיפול במדרסים יכול להקל על כאבים בכפות הרגליים, בגב ובברכיים, ואף להקל על התעייפות מהירה של הרגליים. בנוסף, ביכולתם של המדרסים לפצות על עיוותים של שרירים שונים ברגליים העלולים להאיץ את תהליכי השחיקה ברגל. יחד עם זאת, יש חשיבות רבה להתאמה האישית של המדרס למבנה כף הרגל של המטופל ומקור הבעיה הספציפית. להלן סקירה מהמומחים של עטרת מדיפוט למספר מקרים נפוצים בהם מדרסים יכולים להוות טיפול אפקטיבי, מהיר ופשוט לביצוע.

קרא עוד »

התוצאה הטובה ביותר לחיפוש: מדרסים תל אביב!

איפה קונים מדרסים בתל אביב?
רגל דואבת לאורך זמן יכולה לא רק להרוס את היציבה שלנו, אלא גם לגרום לבעיות בריאותיות מכף הרגל ועד לצוואר. כפות הרגליים שלנו, הרגישות כל כך לפעילות שאותה אנו מבצעים במהלך היום, זקוקות לתמיכה, וזאת ניתנת בדמות מדרסים. קיימים כיום סוגים רבים של מדרסים, ביניהם מדרסים הכוללים מספר שכבות, מדרסים המיועדים לספורטאים או מדרסים המסייעים לבעלי בעיות בריאותיות כמו השמנת יתר וסכרת. אם אתם מתגוררים באזור גוש דן, בוודאי חיפשתם מדרסים בתל אביב, או בסביבה – נשמח לסייע לכם למצוא את המכון הנכון לרכישת המדרסים.

קרא עוד »