fbpx
לוגו מובייל

מדרסים כללית

החזר של עד 437 ₪ ברכישת מדרסים בהתאמה אישית דרך קופת החולים!

מדרסים לחברי קופת חולים כללית

מדיפוט היא אחד המכונים שזכו במכרז של קופת החולים כללית ומחויבת לספק למבוטחיה מוצרים אורתופדיים במחירי המחירון שקבעה הקופה.

מדרסים: החזר של עד 437 ₪ ברכישת מדרסים בהתאמה אישית דרך קופת החולים.

אביזרים אורתופדיים: מחירי האביזרים נקבעים על ידי קופת החולים והיא משתתפת בעלות, לצד השתתפות עצמית קטנה מצד הלקוח.

לבירור נוסף יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקופה: 2700*

מדרסים כללית

סובלים מבעיות בכפות הרגליים? כאבים או אי התאמה לנעל? מדרסים בהתאמה אישית הם פריט רפואי אשר יכול לסייע לכם להקלה בכאב

עיצוב סוליות נעליים

כל סוליה של נעל מעוצבת בצורה מסוימת כך שתתאים לרוב כפות הרגליים. ישנן נעליים אשר מתמחות בהענקת נוחות ואילו ישנן נעליים אשר מתמקדות דווקא ביופי של הנעל. בגלל שלכל אדם כף רגל שונה, נעליים מסוימות יכולות להיות מאוד נוחות לאדם אחד ואילו לאדם אחר לגרום כאבים עזים וחדים בכף הרגל ואפילו בכל הגוף.

מדרסים כללית לנעליים

על מנת לאפשר לאנשים בעלי מבנה כף רגל בעייתי או לחילופין לכאלה בעלי כאבים כתוצאה מנעליים לא נוחו או לא מותאמות, נוצרו המדרסים. מדובר באביזר המעוצב בצורה מסוימת, מחכה את צורת גף הרגל המיוחדת. כאשר המדרס מוכנס לנעל הוא מגשר על הפער שבין סוליית הנעל לכף הרגל. מעבר לכך שהמדרס הופך את הנעל להרבה יותר נוחה בעבור מי שנועל אותה, היא גם נחשבת מכשיר רפואי אשר מומלץ על ידי רופא לאנשים בעלי בעיות רפואיות המתקשרות לאי נוחות או התאמה של הנעל לרגל.

קניית מדרסים כללית

בשונה מתרופות או מכשור רפואי אחר, המדרסים אמנם נחשבם כמענה רפואי אך ניתן לרכוש אותם גם בחנויות לא רפואיות כדוגמת חנויות נעליים או אפילו קניית מדרסים כללית בהתאמה אישית. ההנחה היא שלאנשים אשר יש להם צורה בעייתית בכף הרגל או שכף הרגל שלהם לא מתאימה להרבה סוליות נעליים, בהתאם גם יהיה חשוב למצוא מדרסים ספציפיים על מנת לאפשר נוחות מקסימלית וגם פתרון לבעיה שהתעוררה.

קניית מדרסים כללית דרך קופת החולים

בגלל שמדובר במוצר רפואי, קופות החולים מאפשרות סבסוד של מחיר המדרסים כאשר רוכשים ברשתות או בחנויות ספציפיות אשר בעלות הסכם עם קופת החולים הרלוונטית של המבוטח. מדיפוט היא אחד המכונים שזכו במכרז של קופת החולים כללית ומחויבת לספק למבוטחיה מוצרים אורתופדיים במחירי המחירון שקבעה הקופה. כלומר, למרות שתקנו את המדרסים מחוץ לקופת החולים, מדיפוט מאפשרת קבלת החזר של עד 400 ₪ ברכישת מדרסים כללית דרך קופת החולים.

אביזרים אורתופדיים

נוסף על המדרסים, אשר נותנים מענה לבעיות רפואיות בכפות הרגליים או אשר נגרמות כתוצאה מאי נוחות בנעליים, ישנם אביזרים אורתופדיים נוספים שגם כן מסובסדים על ידי קופות החולים מעצם היותם מכשור רפואי מקל כאבים. לדוגמא מקבעי ברך, אביזרים לכאבי גב ותחבושות או אביזרים לכאבי יד ושרירים.

גם אביזרים אורתופדיים מסובסדים על ידי קופת החולים כך שנקבעים על ידי קופת החולים והיא משתתפת בעלות, לצד השתתפות עצמית קטנה מצד הלקוח. כאשר תבחרו לקנות אביזרים אורתופדיים, כנראה שקופת החולים תפנה אתכם לספקים מורשים כדוגמת מדיפוט, תיאלצו לשלם מחיר כך שחלק ממנו מסובסד על ידי הקופה וחלק ממנו הוא השתתפות עצמית שלכם שלא תקבלו עליה החזר.

לבירור נוסף יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקופה: 2700*

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »