fbpx
לוגו מובייל

נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

רשת מדיפוט מייצרת נעליים בהזמנה אישית לסוכרתיים, לסובלים מקטיעות חלקיות או מלאות, ולסובלים מבעיות אורתופדיות ייחודיות. ניתן להזמין נעליים בהתאמה אישית חלקית, לבצע התאמות בנעליים קיימות או להזמין נעליים בהתאמה אישית מלאה.

התאמות ושינויים בנעליים קיימות

במדיפוט מבצעים התאמות ושינויים בנעליים קיימות, בהתאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח, לרבות הגבהות, החלפת שרוכים בסוגרי וולקרו, הטיות נעליים לסובלים מקריסת קרסול ועוד.

U SHOES – נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית חלקית

נעלי גברים המיוצרות בהתאמה אישית חלקית, מתוך מבחר מגוון של כ-15 דגמים לבחירה.
בשלב הראשון אנחנו אוספים נתונים על כפות רגליכם לתכנון הנעל, כך שתספק לכם מענה מלא לעיוותים, תיקוני זוויות, כאבים ו/או בעיות אורתופדיות אחרות מהן אתם סובלים. לאחר לקיחת המידות ואפיון הצרכים, אתם בוחרים את הדגם, צבע הנעל והסוליה הרצויה (סוליה מעור/ גומי/ קלת משקל/ ספורטיבית), והמומחים שלנו בונים את הנעל הנבחרת בהתאם – כך שתקבלו אותה אליכם בתוך כשבוע ימים.

נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית בעולם הנעליים האורטופדיות. אין ספק שנעליים אלו יכולות להועיל לאנשים רבים בהקלה על כאבים ובסוגיות רבות נוספות. נסביר כאן מה הן נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית ונפרט על היתרונות שלהן.

מה הן נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית?

נעליים אורטופדיות מתאימות לאנשים עם כאבים שונים המעוניינים בתמיכה נוספת אשר תקל על הכאב. הנעליים מפותחות על ידי מהנדסים בעלי ניסיון בתחום האורטופדיה ויודעים כיצד לעצב אותן על מנת לפתור בעיות רפואיות. ההתאמה האישית של הנעליים מוודאת שמבנה הנעל אכן מתאים לבן אדם שרוכש אותה ויוכל לעזור לו באופן אישי להתמודד עם הכאבים.

היתרונות של נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית

ישנם יתרונות רבים לשימוש בנעליים אורטופדיות, ביניהם:

  1. הקלה על כאבים

זו הסיבה העיקרית שמובילה אנשים לבחור בנעליים אורטופדיות. כשאנחנו סובלים מכאבים, אנו מחפשים פתרונות, ונעליים אורטופדיות בהתאמה אישית הן פתרון מצוין לכאב בכפות רגליים, קרסוליים, שוקיים, ברכיים ועוד.

הנעלה אורטופדית בהתאמה אישית עובדת בכמה דרכים מעניינות, אולם היכולת לשנות את העומס (אופטימיזציה של העומס) על רקמות מתוחות היא אחת המובנות ביותר בספרות ובפרקטיקה הקלינית. הנעליים הוכחו כתוספת חשובה לטיפול בפעילות גופנית או אפילו לעבודה עצמאית לטיפול בכאבים כמו כאבי ברכיים, עקב, כף רגל, קשת הרגל, דלקת פלנטרית (דלקת בכף רגל) ועוד.

  1. הפחתת הסיכון לפציעה

פציעות הן בעייתיות עבור כולנו, בין אם אנחנו ספורטאיות מובחרות או סתם אוהבות לבלות בפארק, בטיול או ברכיבת אופניים. נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית ממלאות תפקיד חשוב בערכת הכלים למניעת פציעות איתה אנו מעריכים אילו אזורים נמצאים בסיכון לפציעה ומעבירים עומס לאזורים עם פחות סיכון. כמובן, זה מתקיים בשילוב עם תוכנית להגדלת יכולת הרקמות לסבול עומס כך שהסיכון הכללי מופחת גם כן.

  1. שפרו את מבנה הנעליים והנוחות

לעתים קרובות עלינו לנעול נעליים שאינן מושלמות לגמרי עבור כפות הרגליים שלנו. בין אם מדובר בנעל אלגנטית לעבודה, מגפיים בחודשי החורף או נעלי עקב שגורמות לך להרגיש גבוהה וחזקה. אך לעתים קרובות ישנן סיבות הנוגעות לנעליים או לפרופיל כף הרגל שלנו שגורמות לנעליים שאנו נועלים ביומיום להיות לא נוחות.

החדשות הטובות הן שקיים פתרון כיוון שנעליים אורטופדיות בהתאמה אישית משנות את נקודות העומס והלחץ בנעליים כדי לשפר את ההתאמה והנוחות.

  1. למנוע התפתחות פצעים

כל אחד מאיתנו נפצע בצורה כלשהו בנעל שהייתה ברשותו לאורך השנים. פצעים אלה יכולים לכלול שריטות, נפיחות, יבלות, כיבים ושלפוחיות כואבות. אחת הסיבות הגדולות ביותר להופעת פצע כואב היא לחץ רב מדי במקום מסוים. נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית תורמות להפחתת לחצים באזורים מסוימים על ידי חלוקה מחדש לאזורים אחרים.

  1. ריפוי כיבים ברגל של בעלי סוכרת

כיבים ברגל של בעלי סוכרת זה מצב חמור ומאיים בגפיים שניתן למנוע ולרפא בעזרת מיטוב עומס מתאים. נעליים אוטופדיות בהתאמה אישית משמשות להפחתת לחץ ולעיתים קרובות גם חיכוך אשר פוגע ברגל, וכך מאפשרות ריפוי. בהתאם להתקדמות המחלה בכף הרגל יש להוסיף להנעלה בהתאמה אישית תרגילים פיזיים שישפרו את המצב, ולהיוועץ עם מומחים אחרים (כגון אנדוקרינולוגים, מנתחי כלי דם) כדי לתת את הסיכוי הטוב ביותר לתוצאה חיובית.

לסיכום

נעליים אורטופדיות הן פתרון מעולה לכל אדם שסובל מבעיה כלשהי בכפות הרגליים שלו, ומעוניין להתקדם למוצר שבוודאות יוכל לשפר את מצבו. הנעליים שאנו רוכשים בחנויות השונות הן כמעט אף פעם לא מתאימות בצורה מושלמת לכף הרגל שלנו, ואת בדיוק הבעיה שנעליים אורטופדיות בהתאמה אישית באות לפתור.

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »