fbpx
לוגו מובייל

מדרסים תלת מימד

מעבדת הליכה לייצור מדרסים

עטרת מדיפוט יצרה מעבדת הליכה לייצור מדרסים בטכנולוגיית 3D (הדפסת תלת מימד).

הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר מדרסים בהתאמה אישית ללא מגע יד אדם, תוך התאמה מושלמת לצרכים שלך!

סריקת כף הרגל מתבצעת על ידי משטח המשלב מיליוני סנסורים שממפים את כף הרגל בצורה מדויקת המאפשרת לפתור בעיות יציבה ואיזון הגוף, תוך הפחתת העומס המופעל על כפות הרגליים, ובכך למנוע מבעוד מועד או לפתור את הסימפטומים מהם אנחנו סובלים.

המהנדסים של עטרת מדיפוט השקיעו שנים בפיתוח הטכנולוגיה וכעת הצליחו להגיע ליכולת דיוק של 98% ביצור המדרס, רמת דיוק כה גבוהה לא ניתן להשיג באף שיטת ייצור אחרת של מדרסים!

התהליך החדשני מאפשר ייצור מדרסים באופן מהיר ומדויק, דבר שמאפשר לנו להעמיד לרשותכם את המוצר המתקדם ביותר בתהליך שנמשך שעות ספורות, לעומת ימים ואף שבועות בייצור בשיטות המוכרות.

אייקון מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית ב 3D

טכנולוגיית התלת מימד מאפשרת לנו לייצר מדרסים ללא מגע יד אדם, תוך התאמה מושלמת לצרכים שלך! בעטרת מדיפוט תמצאו את כל סוגי המדרסים בהתאמה אישית מלאה. מדרסים לספורטאים, מדרסים רפואיים, מדרסים לנעלי עקב ועוד

אייקון מדרסים בהתאמה אישית

מדרסי תלת מימד לספורטאים

פעילות הספורטיבית טומנת בחובה סכנה לפציעות, בעיקר בענפי ספורט המאופיינים בעומס פיזי מתמשך: ריצה, טריאתלון ומשחקי כדור, הכוללים קפיצות רבות. מדרסי הספורט ב 3D של מדיפוט הם חלק מסוד ההצלחה של קבוצות ספורט וספורטאים מקצועיים בארץ ובעולם

אייקון מדרסים בהתאמה אישית

מדרסי תלת מימד לחיילים

מדרסים קשיחים המותאמים לנעליים הצבאיות ולעומסים האדירים שנדרשים מהחיילים עטרת מדיפוט זכתה במכרז צה”ל לאספקת מדרסים לחיילים, ניתן לקבל מדרס 3D בהתאמה אישית ב 30% הנחה! זמן אספקה: תוך שעה!!!

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »