fbpx
לוגו מובייל

נעלי נוחות וספורט

נעלי נוחות וספורט

בחירת נעל נכונה, בקרב אנשים בריאים ובוודאי בקרב אנשים הסובלים מבעיות אורתופדיות, היא במקרים רבים ההבדל בין איכות חיים גבוהה לסבל מתמשך. רשת עטרת מדיפוט היא רשת חנויות אורטופדיה מהמובילות בישראל בתחום ההנעלה האורתופדית ובייצור נעליים ומדרסים בהתאמה אישית, לאלו מבינכם שאינם מסוגלים לנעול נעליים רגילות מכל סיבה שהיא. עטרת מדיפוט משמשת ספקית רשמית של משרד הבריאות, צה”ל ומשרד הביטחון בתחום מדרסים, נעלי הספורט, נעלי הנוחות ונעליים בהזמנה אישית. מומחי מדיפוט יסייעו לכם באיתור נעל המתאימה למבנה כף רגלכם: מידות האורך והרוחב, מנח הרגל, משקל גופכם, אופי השימוש בנעל, בלימת הזעזועים הנדרשת במצבים שונים ועוד.

קטגוריות נעליים

נעלי ספורט

נעלי ספורט

נעלי נוחות

נעלי נוחות

נעליים בהזמנה אישית

נעליים בהזמנה אישית

קולקציית נעלי הנוחות והספורט שלנו

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »