fbpx
לוגו מובייל

מדרסים מכבי

מדרסים: ברכישה דרך קופת החולים, עלות המדרסים היא כ-117 ₪.

מדרסים לחברי קופת חולים מכבי

מדיפוט זכתה במכרז של קופת החולים מכבי ומחויבת במחירים מסובסדים עבור לקוחות הקופה.

מדרסים: ברכישה דרך קופת החולים, עלות המדרסים היא כ-117 ₪.

אביזרים אורתופדיים: מחירי האביזרים נקבעים על ידי הקופה, להבטחת מחיר מוזל לכלל המבוטחים.

לבירור נוסף יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של הקופה: 3555*

מדרסים מכבי לחברי קופת החולים

עטרת מדיפוט מציעה ללקוחות קופת החולים מכבי מדרסים אורטופדיים מסובסדים במחירים מעולים. אז הגיע הזמן ללמוד על היתרונות של מדרסים בהתאמה אישית מכבי ואיך הם יכולים לפתור לכם את הכאבים השונים בגוף.

 

למה צריך להשתמש במדרסים אורטופדיים?

כפות הרגליים שלנו הן מבנים מורכבים ביותר, כאשר כל כף רגל מורכבת מ- 26 עצמות ומאות שרירים, רצועות, גידים וכלי דם. כפות הרגליים תומכות ומאזנות את משקל גופכם, ולכל שינוי במבנה כף הרגל וביישור יכולות להיות השלכות שליליות על מפרקים אחרים בגוף ואף על הבריאות הכללית. מדרסים קופת חולים מכבי בהתאמה אישית הם מכשירים רפואיים המונחים בתוך הנעליים כדי לתקן בעיות ביישור כף הרגל הגורמות לחוסר איזון ביו-מכני במהלך הליכה, עמידה או ריצה.

שימוש במדרסים יכול גם לסייע בהקלה על כאבי כף הרגל הנגרמים כתוצאה ממצבים רפואיים, כולל דלקת עצמתית, בורסיטיס, סוכרת ודלקת פרקים. לעתים קרובות, רופאים ממליצים על מדרסים מכבי בכף הרגל אם שרירי כף הרגל, הרצועות, הגידים או העצמות אינם מיושרים היטב וגורמים לכאבים בכף הרגל, אי נוחות ועייפות. בואו נסתכל על כמה מהיתרונות החשובים של מדרסים מכבי שלי לרגליים ולבריאות הכללית שלכם.

 

היתרונות של מדרסים מכבי

מתן תמיכה לרגליים

מדרסים בהתאמה אישית מכבי נועדו לספק תמיכה לקשתות הרגליים כדי להעניק יותר יציבות בזמן שאתם עומדים והולכים. מדרסים בהתאמה אישית מסייעים באופן ספציפי בתיקון אי-התאמות באזורים הבעייתיים שלכם ותספק תמיכה לאורך כל שטח כפות הרגליים. בניגוד למדרסים גנריים, מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית יכולים לתקן הפרעות בכף הרגל, כגון פרונציה (קשתות מכווצות) וסופינציה (קשתות גבוהות).

מגנים על המפרקים

כשאתם הולכים, רצים או קופצים, וכפות הרגליים שלכם פוגשות את הקרקע, הכוח הממשי המופעל על מפרקי כפות הרגליים, הברכיים ועמוד השדרה, שווה ערך למשקל שלכם פי כמה. עם הזמן, הבלאי במפרקי הגוף עלול לגרום לכאב, במיוחד עבור אנשים הסובלים מעודף משקל, או כאלו שהולכים על משטחים קשים או סובלים מבעיות רגליים כמו פלטפוס.

עם זאת, מדרסים מכבי יכולים לעזור לכפות הרגליים לתמוך בעומס הכוח של גופכם, ולהפיץ את הלחץ בצורה אחידה יותר על פני כפות הרגליים. חשוב לציין שמדרסים בהתאמה אישית יעילים גם כאשר כפות הרגליים שונות זו מזו, והם עוזרים להחזיר את האיזון ומונעים בעיות הקשורות ליישור.

הפחתת כאב

אי-התאמות במבנה כף הרגל הנגרמות על ידי מצבים כמו פלטפוס, דלקת פרקים ודלקת פלנטרית, עלולות לגרום לכאב משמעותי בחלקים אחרים של הגוף. זה קורה בגלל עומס מוגבר על הקרסוליים, הברכיים והגב התחתון כשהגוף נאבק בכוונון האיזון הביו-מכני שלו כדי לפצות על יישור הרגליים הלקוי. מדרסים בהתאמה אישית יכולים לעזור להקל על הכאב הזה, ולעזור לקדם ריפוי מבלי לגרום למאמץ מיותר על מפרקים וחלקים אחרים בגוף. חשוב לציין שמדרסים יכולים להגן על אנשים הסובלים מסוכרת מפני התפתחות כיבים בכף הרגל.

שיפור הביצועים הספורטיביים

מדרסים מכבי יכולים גם לעזור לשפר את הביצועים הספורטיביים. לבישת מדרסים שתוכננו במיוחד לפעילות הספורטיבית האישית שלכם יכולה לעזור להפחית את עומס הכוח של הדרישות הטכניות של ספורט ספציפי, ולעזור לך לייצר תנועות יעילות ומדויקות יותר. יתר על כן, מדרסים בהתאמה אישית יכולים לסייע בפיזור המשקל באופן שווה יותר על פני כף הרגל, ובכך לשפר את שיווי המשקל. מדרסים גם מספקים הגנה על כף הרגל, סופגים זעזועים , יוצרים שליטה טובה יותר בתנועה ומפחיתים עייפות שרירים.

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »