fbpx
לוגו מובייל

חנויות אורטופדיות שיעמידו אתכם על הרגליים!

חנויות אורטופדיות שיעמידו אתכם על הרגליים!

בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה משמעותית בענף החנויות האורתופדיות, ונראה שבכל מקום מציעים לנו מדרסים, אבחונים, ובעיקר – שיפור של איכות החיים. בתוך האוקיינוס העצום הזה של בתי העסק, עלינו להתנהל בחוכמה ולמצוא את השילוב הראוי בין חדשנות וידע רפואי. רשת עטרת מדיפוט מתמחה בהתאמת מדרסים ונעליים אורטופדיות בהתאמה אישית באמצעות אבחון מקצועי, והיא מציעה הסדרים מול כל קופות החולים! המשיכו לקרוא, כדי לקבל מידע נוסף על הרשת שתעמיד אתכם על הרגליים!

הביקוש לחנויות אורטופדיות

רבים הם האנשים המחפשים חנויות אורטופדיות מומלצות, אם עקב בעיה ספציפית כמו דורבן או כאבי ברכיים, ואם על מנת למנוע בעיות שעלולות להתעורר עקב השגרה היומית שלנו – למשל אצל ספורטאים, מלצרים ועוד. חנויות אורטופדיות – קיימות בשפע ללא ספק, וכל מה שצריך זה פשוט לרשום מספר מילות מפתח רלוונטיות בגוגל. יחד עם זאת, מציאת חנויות אורטופדיות מומלצות ואיכותיות – היא הרבה יותר מורכבת!

איך מוצאים חנות אורטופדית מומלצת?

כשאנו מחפשים חנות אורטופדית מקצועית, לעתים קשה לנו להתרשם רק עקב ביקור באתר האינטרנט או דף העסק בפייסבוק. הדרך הטובה ביותר, היא כמובן לקבל חוות דעת אמיתיות דרך לקוחות קודמים, ואם באפשרותנו – רצוי שתהיינה אלה חוות דעת ממקור ראשון! פעמים רבות, אנו זקוקים לחנות אורטופדית בצורה דחופה יחסית, כיוון שאנו מעוניינים לטפל בבעיה המפריעה לנו. תמיד חשוב לזכור לבצע סקר שוק איכותי, כיוון שרק כך נוכל להגיע לנותן שירות איכותי ומקצועי.

עטרת מדיפוט – רשת החנויות האורטופדיות המובילה בארץ

עטרת מדיפוט הינה רשת המדרסים בהתאמה אישית המובילה בארץ, המטפלת במגוון של מצבים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא אנשים בריאים, אנשים הסובלים מבעיות רפואיות, ספורטאים, נשים המבלות שעות עם נעלי עקב ועוד.

אנו מתמחים בהתאמה של מדרסים באופן מקצועי, ומייצרים אותם במיוחד עבורכם – ע”פ בדיקה מעמיקה שעוזרת לנו לאפיין את האנטומיה, הרגלי התנועה, ובעיות שונות במידה וקיימות. אנו מאמינים, שעל מנת לטפל בבעיה באופן המדויק ביותר או למנוע בעיות עתידיות בצורה יעילה – הכרחי לבצע אפיון וניתוח מעמיק עבור כל אדם, ובהתאם לכך לייצר את המדרסים.

הלקוחות שלנו

בעטרת מדיפוט, אנו מתאימים מדרסים עבור כל סוגי הלקוחות: מדרסים לספורטאים, מדרסים לילדים, הגיל הרך, הגיל השלישי ועוד. למרות הדעה המקובלת – מדרסים בהתאמה אישית משמשים גם אנשים בריאים, ששגרת החיים שלהם מתאפיינת בעומס גבוה.

פגישת ייעוץ חינם

בעטרת מדיפוט תוכלו למצוא צוות מקצועי, שישמח להעניק לכם פגישת ייעוץ בחינם וללא התחייבות! אין זה משנה אם אתם סובלים מכאבי גב, ברכיים או רגליים, או שאתם מנהלים אורח חיים עמוס ומעוניינים למנוע בעיות עתידיות. בואו לקבל את השירות המקצועי ביותר, כי לגוף שלנו – אין תחליף!

פריסה ארצית ועבודה עם מוסדות מוכרים

החנויות האורטופדיות של רשת עטרת מדיפוט פרוסות ברחבי הארץ, ומאפשרות לכם נוחות מקסימלית בהגעה! אצלנו תוכלו למצוא מדרסים רפואיים, מדרסים בהתאמה אישית, נעלי נוחות וספורט, ואביזרים נוספים. כמו כן, יש לנו הסדרים עם כל קופות החולים, משרד הבריאות ומשרד הביטחון.

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »