fbpx
לוגו מובייל

דורבן ברגל טיפול בגלי הלם

דורבן ברגל טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם לדורבן בכף הרגל הוא שימוש בגלי הלם בעלי אנרגיה גבוהה לטיפול בכאב הנגרם על ידי דורבן ברגל. דורבנים בכף הרגל הם יציאות שנוצרות בחלק התחתון של כף הרגל שלך, שם הם נצמדים לעצם או לוחצים לתוך רקמה רכה, על פי עובדות בריאות כף הרגל. שם נוסף לדורבן בכף הרגל הוא "פלנטר פאסייטיס" אשר מורכב מכאב לאורך הקשת או העקב של כף הרגל. דורבנות בכף הרגל נגרמות בדרך כלל מהמצב השכיח plantar fasciitis, על פי עובדות בריאות כף הרגל.

 

מהו טיפול בגלי הלם בדורבן כף הרגל?

טיפול בגלי הלם כולל שימוש בגלי הלם בעלי אנרגיה גבוהה המשמשים לטיפול בדורבן ברגל עם כאבי כף הרגל בכף הרגל שלא חולפים. דורבנים בכף הרגל שלך גורמים לכאב גם כשאתה הולך או עומד, על פי עובדות בריאות כף הרגל. הרופא שלך יסתכל על צילומי רנטגן של כף הרגל שלך כדי לראות עד כמה חמורים הדורבנים בכף הרגל והיכן הם ממוקמים. טיפול בגלי הלם יכול להיעשות ללא ניתוח או הרדמה, אך התוצאות עשויות להשתנות, אומר Foot Health Facts. הרופא שלך ייתן את גלי ההלם של טיפול בדורבן בכף הרגל באמצעות שרביט המכיל דיסק מתכתי בקצהו או באמצעות טכנולוגיית הדמיה השולחת גלי הלם לתוך כף הרגל שלך, על פי עובדות בריאות כף הרגל.

טיפול בגלי הלם בכף הרגל נעשה בדרך כלל בפגישה אחת וניתן להשתמש בו בשני הדורבנים בכף הרגל. טיפול בדורבן כף הרגל חוזר על עצמו כל 2-6 שבועות במשך כ-4 עד 12 מפגשים, אומר Foot Health Facts. טיפול בדורבן כף הרגל יכול להיעשות במהלך בדיקת כף הרגל רגילה אם הרופא שלך חושב שאתה צריך את זה.

 

מהם היתרונות של טיפול בגלי הלם בדורבן כף הרגל?

טיפול בגלי הלם של דורבן כף הרגל יכול לספק הקלה על כאבי כף הרגל ומנוחה דורבנות כף הרגל. ניתן להשתמש בטיפול בגלי הלם בגלי הלם בכף הרגל לדורבנים בכף הרגל שאינם חולפים עם תרגילי כף הרגל, קרח או טיפולים אחרים.

 

מהם הסיכונים של טיפול בגלי הלם בדורבן כף הרגל?

ייתכן שתרגיש כאב מסוים במהלך טיפול בגלי הלם דורבן בכף הרגל, אך הוא אמור להירגע במהירות. אתה יכול לצפות להרגיש קצת כאבים בדורבן בכף הרגל בכף הרגל במהלך 3 עד 5 הימים הראשונים לאחר טיפול בגלי הלם בגלי הלם בדורבן כף הרגל. סיכונים אחרים של טיפול בגלי הלם של דורבן כף הרגל כוללים צריבה, חבורות, זיהום, רקמה נפוחה ונזק לחלקים אחרים של כף הרגל או בגופך אם הקרן מכוונת למקום הלא נכון.

אין להשתמש בטיפול בגלי הלם בגלי הלם בכף הרגל אם יש לך סוכרת דורבנים בכף הרגל. גל הלם רגל רגל רגל רגל רגל רגל דורבן אין להשתמש באנשים עם סרטן או מחלת כלי דם, על פי עובדות בריאות כף הרגל. אתה גם לא צריך להשתמש בגלי הלם כף רגל כף רגל כף רגל כף רגל אם את בהריון.

 

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות ביותר לטיפול בדורבן בכף הרגל הם מדרסים, ובעיקר מדרסים בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

פלטפוס – כבר מילדות

מדרסים, ובעיקר מדרסים קשיחים הם מדרסים נכונים לטיפול בפלטפוס, גם בשביל לתת תמיכה בקשת ולפזר את נקודות הלחץ, וגם ובעיקר בשביל ליישר את היציבה, לאזן את המנח של הרגל כנגד הקרקע.
חשוב להתחיל לטפל בנושא כבר מילדות כדי למנוע את השחיקה המצטברת עם השנים ולמנוע כאבים עתידיים שעלולים לדרוש התערבות משמעותית יותר.

קרא עוד »

דלקת בכף הרגל – כל המידע

דלקת בכף הרגל עשויה להיות חריפה או כרונית. כמה סיבות נפוצות כוללות נקעים, מתיחות, כוויות, שברים, עקיצות/עקיצות של חרקים, זיהומים (כולל כיבים סוכרתיים), תגובות לתרופות או חומרים אחרים, כולל צמחים רעילים או הכשות נחש.

קרא עוד »