fbpx
לוגו מובייל

מדיפוט
תל אביב

סניף תל אביב הוא הסניף הראשי של עטרת מדיפוט. 

כתובת הסניף : הירקון 307

ישנה חניה וגישה לנכים.

טלפון: 1-700-555-515

דוא"ל: medifoot@gmail.com

מדרסים תל אביב – אז איפה קונים מדרסים בתל אביב?

רגל דואבת לאורך זמן יכולה לא רק להרוס את היציבה שלנו, אלא גם לגרום לבעיות בריאותיות מכף הרגל ועד לצוואר. כפות הרגליים שלנו, הרגישות כל כך לפעילות שאותה אנו מבצעים במהלך היום, זקוקות לתמיכה, וזאת ניתנת בדמות מדרסים.

קיימים כיום סוגים רבים של מדרסים, ביניהם מדרסים הכוללים מספר שכבות, מדרסים המיועדים לספורטאים או מדרסים המסייעים לבעלי בעיות בריאותיות כמו השמנת יתר וסכרת. אם אתם מתגוררים באזור גוש דן, בוודאי חיפשתם מדרסים בתל אביב, או בסביבה – נשמח לסייע לכם למצוא את המכון הנכון לרכישת המדרסים.

חפשו מכון למדרסים בתל אביב המציע אבחון מקיף והתאמת המדרסים באופן אישי

אנו יודעים כי לכל אדם טביעת אצבע יחודית משלו, אך הידעתם כי גם כפות הרגליים שונות זו מזו? לכל אדם כף רגל שכל חלק ממנה אחראי על נשיאה של משקל הגוף, של תנועה נכונה בעת ההליכה או בעת הריצה – ועם השנים כפות הגליים משתנות אף הן. אם נבדוק לעומק, גם בגופו של אותו אדם כף הרגל השמאלית שונה מזו הימנית. לכן, כאשר בוחרים את המדרס חשוב לבצע אבחון ראשוני, ולבחור מכון המבצע אבחון זה בשיטה מקצועית, ממוחשבת או ידנית – לבחינת הדרך שבה אדם עומד והולך, ולבחינת הליקויים בכל כף רגל. כך מדרסים בהתאמה אישית ישמשו כמצע שיתמוך לא רק ברגל אלא גם יסייע לעמוד השדרה.

מדרסים תל אביב במכונים מורשים

את המדרסים כדאי לבחור במכון המתמחה בכף הרגל ולא רק בחנות המציעה מדרסים אורתופדיים שיוצרו מראש. בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של מכונים המציעים מוצרים אלה, לצד מוצרים אורתופדיים נוספים. אולי תופתעו לדעת כי חלקם אף עובדים בהסדר עם קופות החולים, המעניקות סבסוד לרכישת המוצר החיוני כל כך. אז איך תוכלו למצוא את המכון שלכם לרכישת מדרסים?

חפשו מכון אמין בעל ניסיון המעניק שירות אישי

מכונים רבים יציעו לכם מדרסים. חלקם רק ימדדו את כף הרגל, אחרים יסתייעו במיכון מיוחד, ואורתופדים אחרים יבנו מודל מגבס על מנת לזהות את צורת כף הרגל. אין זה משנה מהי המתודה שנבחרה על מנת לבצע עבורכם מדרסים בהתאמה אישית, אלא איכות המוצרים הנמכרים לכם, וכמובן הניסיון שיש למכון בהתאמה של מדרסים לסוגי אוכלוסייה שונים.

יש מכונים המתמחים בבעלי מחלות או ליקויים בכף הרגל, ואחרים דווקא בהתאמת מדרסים לספורטאים. גם אם בעבר היו לכם מדרסים, נסו למצוא מכון שעובדיו עברו הכשרה מקיפה ומסוגלים לזהות גם את הליקוי הקל ביותר, לזהות את השינויים בכף הרגל מאז שעברתם את האבחון האחרון.

המלצתנו לפני סיום: אל תחכו – כל יום שעובר בלי מדרס הוא יום שהרגל שלכם חשופה לפגיעות נוספות.